Galleri
Nyhedsbrev
Indtast dit navn og din e-mail nedenfor, hvis du ønsker at modtage vores nyhedsbrev.

Hvor bliver alle de dystoniramte af ??

Her er du: Forsiden - Dystonibehandling - Hvor bliver alle de dystoniramte af ??
Bruger
Figo
Nyt medlem
Skrevet: 09-09-2017 16:36:39
Hvor bliver alle de dystoniramte af ??
Jeg forestiller mig vi har rigitg meget brug for hinanden, derfor forstå jeg ikke at der ikke er flere der udnytter dette forum.
Jeg synes vi skal komme ud af busken, og evt mødes, hvor vi kan snakke om alle vores fælles erfaringer men den Lorte sygdom.
De aller venligste hilsner fra Nancy.

PS? Kom nu frem. ??
Pia K.
Nyt medlem
Skrevet: 18-09-2017 11:50:25
Hej Nancy
Jeg synes ligesom dig at dette forum er fantastisk. Jeg har selv brugt det mange gange, når sygdommen er for svær at bære. Jeg har Torticollis Spasmodica. Jeg har prøvet rigtig mange ting, for at afhjælpe de gener vi har i hverdagen. Lige nu får jeg behandling med botox hver 3.måned i Århus. Det lindrer lidt og dæmper mine rystelser en smule, men som vi ved, så er det kun en periode, så er vi konstant "nej siger" igen :-( Jeg har spurgt lægen i Århus mht. medicinsk Cannabis. Hun er ikke overbevist om at den behandling virker, så derfor er det ikke muligt at få hos hende. Hun tilbyder medicin, afslappende piller eller operation. Jeg er ikke begejstret for nogen af delene. Derfor er jeg meget nysgerrig mht. dig. Hjælper medicinsk cannabis dig? Er der bivirkninger ved det? Blev du henvist fra din egen læge til Tina Horsted?
Sikke en masse spørgsmål :-) Håber det er ok.

mvh Pia
Heart
Nyt medlem
Skrevet: 18-10-2017 16:11:46
Hej Nancy.

Jeg er helt enig, og synes det er en god ide at mødes da det kan være en meget ensom sygdom.

Mvh. Bo
For at besvare dette indlæg skal du være logget ind
Log ind  |  Opret ny bruger
Dansk Dystoniforening  |  Vestergade 105 B  |  8464 Galten  |  Telefon 7178 7991