Galleri
Nyhedsbrev
Indtast dit navn og din e-mail nedenfor, hvis du ønsker at modtage vores nyhedsbrev.

hvor går man hen når lægen er på bar bund

Her er du: Forsiden - Dystonibehandling - hvor går man hen når lægen er på bar bund
Bruger
tp63
Nyt medlem
Skrevet: 11-02-2017 23:29:43
hvor går man hen når lægen er på bar bund
står med medicinudløst dystoni men det er umuligt for mig at få rette behandling gennem lægen, har senest selv måtte betale mri scan af min nakke som viste sammenfald samt flere prolapser...får dystonireaktioner på antidepressiva men lægen vil helst ikke berøre dette...kan få muskelafslappende som baklofen men oplever megen stivhed som resultat...hvor går man hen når ens egen læge nærmest kgger væk når jeg berører emnet dystoni...jeg er nu på tredie læge i forløbet, da jeg ikke har oplevet at mine dystonireaktioner er blevet taget særlig alvorligt....jeg bor i københavnsområdet
Heart
Nyt medlem
Skrevet: 13-02-2017 10:14:10
Hej.
Jeg ved ikke om du har bedt om at blive henvist til Glostrup ryg-ambulatorium, men det er måske en god ide, men de kan nok ikke nå at udrede dig indenfor behandlingsgarantien(en måned), og du vil derfors få tilbudt en undersøgelse/operation af et privathospital.
Du skal bede om at blive din læge om at blive henvist til neurologisk afdeling for en videre udredning. Jeg ved af erfaring,at Bispebjerg har lang ventetid, men at der er andre hospitaler, der udfører evt. botoxbehandling.
Aslak
Nyt medlem
Skrevet: 12-04-2017 21:49:08
Hej tp63

Du skriver, at du får dystonireaktioner på antidepressiva. Tror du, at det er antidepressiverne, som er årsag til, at du har fået dystoni? Tager du stadig antidepressiver?