Galleri
Nyhedsbrev
Indtast dit navn og din e-mail nedenfor, hvis du ønsker at modtage vores nyhedsbrev.

Anbefalede neurologer for mennesker med dystoni

Her er du: Forsiden - Dystonibehandling - Anbefalede neurologer for mennesker med dystoni
Bruger
steffen
Nyt medlem
Skrevet: 01-02-2017 12:33:55
Anbefalede neurologer for mennesker med dystoni
Jeg har af min almindelige læge i dag fået en henvisning til speciallæge / neurolog. Jeg har en formodning om at de ufrivillige muskelsammentrækninger jeg i de seneste måneder har oplevet i stigende omfang i venstre hånd og fod er en forsinket "tillægsgevinst" efter en blodprop jeg fik i hjernen januar 2015. Formentlig det der kaldes hemidystoni. Det giver mig kraftigt nedsat funktionsduelighed og smerter.

Er der nogen der kan anbefale mig en god neurolog der er vidende om dystoni?

Jeg bor i Hørsholm i Nordsjælland men er villig til at rejse langt for at finde en der forstår sygdommen og behandlingsmulighederne bedst muligt.

Steffen Sølling, 48 år
Mimi
Nyt medlem
Skrevet: 03-02-2017 22:46:26
Der er en dystoniklinik på både Glostrup og Bispebjerg sygehus.
SimonKepp
Nyt medlem
Skrevet: 22-02-2017 13:32:00
Klinik for Bevægeforstyrrelser på Glostrup Hospital /Rigshospitalet Glostrup og især overlæge Bo Biering-Sørensen er i min optik den førende ekspertise på området i landet. Der er desværre en del venteliste på at komme til der.
steffen
Nyt medlem
Skrevet: 23-02-2017 19:30:35
Tak for alle svarene. Jeg har fået en aftale på Bispebjerg Hospital.
For at besvare dette indlæg skal du være logget ind
Log ind  |  Opret ny bruger
Dansk Dystoniforening  |  Vestergade 105 B  |  8464 Galten  |  Telefon 7178 7991