Galleri
Nyhedsbrev
Indtast dit navn og din e-mail nedenfor, hvis du ønsker at modtage vores nyhedsbrev.

Måske dystoni

Her er du: Forsiden - Andet - Måske dystoni
Bruger
Rover699
Nyt medlem
Skrevet: 10-11-2016 22:46:25
Måske dystoni
Hej

Jeg er ny herinde og jeg har nogle spg. Som jeg håber i kan hjælpe med. For ca 2 mdr. Prøvede jeg et lægemiddel der hedder nozinan som er et antipsykotisk middel. Det var på 20 mg. Dagen efter fik jeg nogle smerter i benene og det har så med tiden her de sidste 6 uger bredt sig til lænden og nu hele ryggen. Jeg har konstante spændinger hvilket giver mig smerter i ryggen. Jeg tager noget muskelafslappende der hedder klorzoxazon og det hjælper lidt på mine spændte muskler og dermed smerterne. Det er svært for mig at lægge ned, sidde ned eller stå op. Værst er det når jeg sidder ned

Mit spg. Til jer er så, selvom i ikke er læger, om det er dystoni som har ramt hele min ryg. Jeg vil dog blot nævne at jeg ingen skævvridning af kroppen har eller abnorme stillinger i kroppen. Jeg har ingen problemer med at vende eller dreje hovedet. Jeg har blot meget spændte muskler.

Jeg håber virkelig at der er nogen som kan svare mig tilbage da det er et rent helvede det her.

Mvh
Cengiz
For at besvare dette indlæg skal du være logget ind
Log ind  |  Opret ny bruger
Dansk Dystoniforening  |  Vestergade 105 B  |  8464 Galten  |  Telefon 7178 7991