Galleri
Nyhedsbrev
Indtast dit navn og din e-mail nedenfor, hvis du ønsker at modtage vores nyhedsbrev.

Cannabis

Her er du: Forsiden - Andet - Cannabis
Bruger
Figo
Nyt medlem
Skrevet: 06-11-2016 10:36:08
Cannabis
Jeg kunne godt tænker mig at høre, om der overhovedet er nogen herinde med alle former for dystoni, og dermed mega mange smerter, der har prøvet cannabis? Man læser så meget om det, og u har jeg tænkt mig at kontakte Tina Horsted, som har fået tilladelse til at åbne klinik i Farvergade København K.

Jeg har aldrig røget Hash eller lign, menige nu er jeg parat til alt, bare det kunne tage nogle af mine smerter. Især i de timer jeg er på arbejde " har flexjob " . Håber at høre fra nogen der har erfaring med det, og måske også hvor og hvordan man kan få det. Vh. Nancy.
ht
Nyt medlem
Skrevet: 16-11-2016 13:35:52
Jeg kender personligt et par med ´dystoni som har virkelig stor glæde af at ryge - bare et hiv eller to, så falder de helt til ro og kan slappe af.

Jeg mener at Glostrup Apotek fremstiller "cannabis i flydende form" - hvis du kan få din læge til at skrive en recept på det, så kan du også købe det. Det kræver at din læge tager ansvaret for behandlingen, hvad det så betyder, men det er muligt at købe det der.
ht
Nyt medlem
Skrevet: 16-11-2016 14:03:19
Du kan se mere i denne artikel, der linkes til hos Information.

www.dystoni.dk
For at besvare dette indlæg skal du være logget ind
Log ind  |  Opret ny bruger
Dansk Dystoniforening  |  Vestergade 105 B  |  8464 Galten  |  Telefon 7178 7991