Galleri
Nyhedsbrev
Indtast dit navn og din e-mail nedenfor, hvis du ønsker at modtage vores nyhedsbrev.

BOTOX- bivirkninger????

Her er du: Forsiden - Dystonibehandling - BOTOX- bivirkninger????
Bruger
Heidi
Nyt medlem
Indlæg: 7
Skrevet: 14-07-2016 17:53:31
BOTOX- bivirkninger????
HEJ.
vil meget gerne vide og håber på flere har lyst- tid - overskud til at dele, hvad i oplever efter i har fået botox.
jeg fået botox hver 3 mdr. i nogle år, hvor det har haft forskellig effekt, men denne her gang, har jeg virkelig haft det dårligt. Mine muskler, trækker sig sammen. især der hvor jeg har fået botox sprøjtet ind. i nakke musklen. omkring skulder bladet. Det låser fra skulderbladet og op i nakken samt min mund.
det giver kraftige smerter, som gør jeg har svært ved at bevæge mig rundt, nakken er stiv.
For at besvare dette indlæg skal du være logget ind
Log ind  |  Opret ny bruger
Dansk Dystoniforening  |  Vestergade 105 B  |  8464 Galten  |  Telefon 7178 7991