Galleri
Nyhedsbrev
Indtast dit navn og din e-mail nedenfor, hvis du ønsker at modtage vores nyhedsbrev.

Barn/ung med Torticollis

Her er du: Forsiden - Børn & unge med dystoni - Barn/ung med Torticollis
Bruger
RikkeMogensen
Nyt medlem
Skrevet: 23-10-2015 09:54:14
Barn/ung med Torticollis
Hej jeg hedder Rikke :)!
Jeg er 18 år og har torticollis. Jeg er født med torticollis, men det blev desværre først opdaget da jeg var 5 år.
Jeg vil rigtig gerne uddele af min erfaring, jeg har fået igennem årene. Jeg har siden jeg var 5 år gået til fysioterapeut mindst en gang i ugen. Da jeg var 9 år blev jeg opereret på Aarhus Universitetshospital af Bjarne Møller Madsen. Mine forældre sagde NEJ til, at jeg skulle have botox, og det er jeg meget glad for i dag.
Noget af den bedste behandling man kan få, og som har hjulpet mig rigtig meget, er Kranio Sakral Terapi. Jeg har fået rettet mit kranie og min kæbe ved hjælp af Kranio Sakral Terapi, da jeg var mindre. Jeg har prøvet osteopati, fysioterapi, kranio sakral terapi, kiropraktor og skal i næste uge prøve akupunktur.
Mit torticollis vil aldrig forsvinde og jeg går med konstante smerter og mange spændinger.
For at besvare dette indlæg skal du være logget ind
Log ind  |  Opret ny bruger
Dansk Dystoniforening  |  Vestergade 105 B  |  8464 Galten  |  Telefon 7178 7991