Galleri
Nyhedsbrev
Indtast dit navn og din e-mail nedenfor, hvis du ønsker at modtage vores nyhedsbrev.

Er her andre, der har problemer med spasmer i ben?

Her er du: Forsiden - At leve med dystoni - Er her andre, der har problemer med spasmer i ben?
Bruger
den trætte
Nyt medlem
Skrevet: 08-06-2015 15:29:45
Er her andre, der har problemer med spasmer i ben?
Hej. Jeg skriver fordi, jeg er i udredning for dystoni. Har været igennem flere undersøgelser på OUH og her kunne de heldigvis fortælle mig, at der ikke er tegn på svulster eller sclerose, men jeg blev så sendt tilbage til min neurolog der har prøvet at give mig to forskellige former for medicin mod urolige ben.
Men uden virkning, så nu er jeg henvist til en second opinion på Bispebjerg. Min neurolog mener, at jeg lider af dystoni, men kender ikke årsagen. Når jeg læser om dystoni her på siden, så er der ikke meget om dystoni i ben. Jeg har spasmer i højre ben, men er også begyndt at få det i venstre ben. Mine ben føles svage og jeg halter, når jeg skal gå langt. Jeg er også meget stiv i hoften, men det værste er, at jeg bare bliver alt for hurtigt træt.
Er der nogen af jer, der kan genkende noget af det jeg beskriver. Har lige været ved lægen for at få en henvisning til fysioterapi, da
Min ryg også er begyndt at drille. Håber snart, at jeg kan få det bedre.
Venlig hilsen
Den trætte med spasmer i benene
Tove
Nyt medlem
Skrevet: 05-09-2015 17:29:53
Hej trætte.
Jeg har dystoni torticollis, men jeg har også de symptomer i ben og hofte, som du beskriver. For mig hjælper det at dyrke medicinsk qi gong og få akupunkturbehandlinger, de retter op på kroppen og giver mere energi. Jeg håber, at du er kommet videre i din udredning og får en behandling, der hjælper dig til et bedre liv.
Venlig hilsen Tove.
For at besvare dette indlæg skal du være logget ind
Log ind  |  Opret ny bruger
Dansk Dystoniforening  |  Vestergade 105 B  |  8464 Galten  |  Telefon 7178 7991