Galleri
Nyhedsbrev
Indtast dit navn og din e-mail nedenfor, hvis du ønsker at modtage vores nyhedsbrev.

Indsprøjtninger

Her er du: Forsiden - Dystonibehandling - Indsprøjtninger
Bruger
GW
Nyt medlem
Skrevet: 03-06-2015 14:22:02
Indsprøjtninger
Hej jeg fik indsprøjtninger med botox den 8-5-15, var så uheldig at overbelaste min nakke og skulder til træning den 11-5, der efter har jeg haft smerter i nakke og skulder synke besvær, tale besvær og svært ånde nød. Det var først efter 3 uger jeg fandt ud af at det havde noget at gøre med de indsprøjtninger med botox der var skyld i mine sener. Jeg er lidt fortørnet over at jeg ikke på forhånd fik at vide at der var disse bivirkninger. Går nu til fys for at se om det kan hjælpe, nu har jeg kol , så det ikke at få luft tære på kræfterne. Jeg har nu ikke mere lyst til at modtage disse indsprøjtninger.
GW
gerda
Nyt medlem
Skrevet: 10-08-2015 09:55:14
Hej GW
Jeg håber du har fået det bedre. Forstår godt at du er utilfreds med at du ikke fik oplysning om evt bivirkninger ved botox behandlingen. Håber de helt har fortaget sig.
Jeg fik bivirkninger første gang jeg fik botox, i form af af jeg havde svært ved at holde hovedet oppe, og jeg mærkede også lige lidt til synkeproblemer, men det fortog sig igen, og næste gang fik jeg meget mindre dosis. Og nu oplever jeg ikke de store problemer, så jeg tror det handler om at få den rigtige dosis. Jeg er så glad for at denne behandling findes, da trækningerne i nakken ved cervical dystoni ellers er meget generende.
Håber du går hos en god og forstående neurolog, som tager sig tid til at snakke og finde den bedste behandling for dig.
Vh Gerda
For at besvare dette indlæg skal du være logget ind
Log ind  |  Opret ny bruger
Dansk Dystoniforening  |  Vestergade 105 B  |  8464 Galten  |  Telefon 7178 7991