Galleri
Nyhedsbrev
Indtast dit navn og din e-mail nedenfor, hvis du ønsker at modtage vores nyhedsbrev.

Dystoni som barn, nu er det vendt tilbage...

Her er du: Forsiden - Dystonibehandling - Dystoni som barn, nu er det vendt tilbage...
Bruger
Annica
Nyt medlem
Skrevet: 25-03-2015 08:14:22
Dystoni som barn, nu er det vendt tilbage...
Jeg fik som 15 årig konstateret dystoni. Jeg havde ca i halvandet år inden diagnosen, oplevet begyndende spasmer. Det endte i en generel dystoni og efter udtrapning af medicinsk behandling viste det sig at dystonien fortog sig. Jeg har levet uden den siden, jeg er idag 32 år. Jeg havde i tiden inden dystonien været ude for et fald fra hest, omvendt piskesmæld var resultatet af det. Ingen så det som en mulig årsag, men jeg kan læse at idag kan det være en? Jeg sidder nu med angsten for at dystonien virkelig mener at den skal overtage mit liv igen da jeg har oplevet trækninger i hofter, skuldre og hænder når jeg sidder stille eller ligger mig til at sove.... Jeg har læst Mias historie, alt synes meget uoverskueligt lige nu. Jeg har en tid hos min egen læge i morgen hvor jeg naivt håber på hjælp af en art... Er der andre med lignende oplevelser eller gode råd?
Mvh en fortvivlet kvinde
For at besvare dette indlæg skal du være logget ind
Log ind  |  Opret ny bruger
Dansk Dystoniforening  |  Vestergade 105 B  |  8464 Galten  |  Telefon 7178 7991