Galleri
Nyhedsbrev
Indtast dit navn og din e-mail nedenfor, hvis du ønsker at modtage vores nyhedsbrev.

Mit livs træ.

Her er du: Forsiden - Andet - Mit livs træ.
Bruger
yvonne
Nyt medlem
Skrevet: 29-09-2013 18:09:48
Mit livs træ.
For år tilbage var foreningen på lysgården og opleve Frits Jessens kunst og gribende foredrag om dystoni.
Frits har skrevet en bog om sine malerier og dystoni.
Har netop læst bogen igen og kan varmt anbefale.

Mit livs træ i lys og skygge.
Af Frits Jessen.

Vi kan evt lave en forårstur sammen til lysgården igen.
Hilsen Yvonne
Skrevet: 05-10-2013 15:45:18
Hej Yvonne!
Altid dejligt at høre om gode læseoplevelser.
Forårstur - spændende initiativ.
Mvh. Tove.
harry
Nyt medlem
Skrevet: 08-10-2013 22:14:20
Hej Yvonne og alle andre....

Jeg mindes også en tur til Lysgården. Frits og Jette kom med smørebrød til alle og Frits fortalte og viste rundt. En rigtig god oplevelse.

Er der nogen der ved, om Frits stadig "maler sin dystoni"?

Og jeg mener som Tove: Forårstur - spændende initiativ.

Harry
yvonne
Nyt medlem
Skrevet: 09-05-2014 18:52:09
Oliemaleri gav livsglæde

Holbæk: Frits Jessen, tidligere salgschef i SAS, fik i 1980 sat en stopper for sin karriere i erhvervslivet, da han blev ramt af en alvorlig uhelbredelig fysisk lidelse. I sin desperate søgen efte ...

More Sharing Services
Share

Oliemaleri gav livsglæde - 1
Frits Jessen har fået fod på livet igen ved at kombinere malekunst med psykoterapi. Pressebillede

Fredag den 11. april 2014, 11:02

Holbæk: Frits Jessen, tidligere salgschef i SAS, fik i 1980 sat en stopper for sin karriere i erhvervslivet, da han blev ramt af en alvorlig uhelbredelig fysisk lidelse. I sin desperate søgen efter mulig hjælp, hvor også en flerårig behandling med psykoterapi indgik, begyndte han at male. Sammen med psykoterapien kom det til at bane vej frem mod fornyet livsmod og livsglæde.

Ved en sogneeftermiddag torsdag 24. april i Holbæk Sognegård fortæller han om sin rejse

han lever og jeg finder det stadigt et besøg værd ??? Han kan give så meget ,
Han lever
For at besvare dette indlæg skal du være logget ind
Log ind  |  Opret ny bruger
Dansk Dystoniforening  |  Vestergade 105 B  |  8464 Galten  |  Telefon 7178 7991