Galleri
Nyhedsbrev
Indtast dit navn og din e-mail nedenfor, hvis du ønsker at modtage vores nyhedsbrev.

Gravid og dystoni

Her er du: Forsiden - Andet - Gravid og dystoni
Bruger
Smilla
Nyt medlem
Skrevet: 04-04-2013 19:15:55
Gravid og dystoni
Hej
Jeg søger efter information om graviditet og det at skulle være uden medicin og botox i længere tid.
Jeg har dystoni i nakke og skuldre og er nu gravid i 4 mdr. Er lige blevet sygemeldt i 4 uger, da jeg nu de sidste 10 dage ikke har kunne fungere pga hovedpine osv.
Er der mon nogle der har gode råd til alternativ lindrende behandling mens jeg ikke får medicin og venter på vores barn kommer til verden.
Mange hilsner Smilla
Eva
Nyt medlem
Skrevet: 04-04-2013 22:48:27
Hej Smilla!
Det første, jeg kommer til at tænke på er, om du mon får fysioterapi?
Og så tillykke med den kommende familieforøgelse :-)
KH
Eva
phhmw
Nyt medlem
Skrevet: 05-04-2013 15:49:29
Hej Smilla

Jeg har sendt dig en personlig besked, hvor du anbefales at modtage behandling ved www.ofeldt.dk og håber du hermed bor i nærheden. Du er velkommen til at ringe hvis du har yderligere spørgsmål.

Held og lykke

Bedstefar Peter
Nina
Nyt medlem
Skrevet: 07-05-2013 08:37:40
Hej Smilla
Da jeg læste dette indslag vil jeg bidrage med, at fys behandling er VEDERLAGSFRI(altså gratis) for dystoni patienter, det er din læge der skal gve det:-) Jeg FÅR behandling en gang om ugen.
Varme hjælper mig meget også bare det at have et tørklæde(silke)på og sauna, ja og solen.
Held og lykke og god sommer til jer alle
V.H.Nina
(Jeg har torticollis)
For at besvare dette indlæg skal du være logget ind
Log ind  |  Opret ny bruger
Dansk Dystoniforening  |  Vestergade 105 B  |  8464 Galten  |  Telefon 7178 7991