Galleri
Nyhedsbrev
Indtast dit navn og din e-mail nedenfor, hvis du ønsker at modtage vores nyhedsbrev.

DDF-nyt

Her er du: Forsiden - Medlems- og lokalmøder - DDF-nyt
Bruger
birgit rasmussen
Skrevet: 30-03-2011 06:21:10
DDF-nyt
Hej !

Den "afgåede " københavnerkontaktperson knytter lige en bemærkning til det nye blads indhold. Jeg havde skrevet et fint lille referat af vores sammenkomst i december. Desværre er Martin kommet til at redigere indlægget (lidt for meget) , så det må I altså undvære . Jeg har et ønske om at bladets indhold i større grad afspejler "vores hverdagsliv" i alle aspekter og tænkte , at jeg med et fyldestgørende referat måske kunne starte med mit eget beskedne bidrag . Martin ER tilgivet , så ingen bad wipes........... og ja, nu ved jeg jo godt at den , der kaster med sten ...... får ringene til at brede sig !
God dag til alle ,
Birgit
karin sommer sørensen
Skrevet: 30-03-2011 11:58:43
Hej Birgit,

Jeg er relativt nyt medlem, og ville ønske, der var flere, der ville skrive indlæg om deres hverdag med de forskellige former for dystoni- der findes jo så mange former. Hvad gør folk med smerterne,hvor meget styrer det deres dagligdag osv. Så god ide- jeg bakker op!!!

Kh. Karin
Martin
Skrevet: 30-03-2011 21:23:18
Hej Birgit og Karin

Jeg vil igen beklage fadæsen med dit indlæg Birgit (sker ikke igen).

Jeg synes i skulle gøre brug af jeres rigtig gode ide, og skrive om jeres hverdag, jeres dystoni og det som det nu medfører i hverdagen - positivt og negativt.

Redaktøren venter spændt ved indbakken!

Jeg skal ved samme lejlighed beklage, at det seneste nummer af DDF-Nyt er kommet sent ud og der har vist sig fejl i adresseringen, så er der nogen der ikke har modtaget bladet, kontakt mig da venligst.

Der er taget initiativ til at dette problem er løst fra og med næste nummer.

Martin
Eva
Skrevet: 30-03-2011 21:31:27
Hej Karin!

Jeg spørger lige kort; er det indlæg til bladet eller her på siden, du foreslår?

Eva
For at besvare dette indlæg skal du være logget ind
Log ind  |  Opret ny bruger
Dansk Dystoniforening  |  Vestergade 105 B  |  8464 Galten  |  Telefon 7178 7991