Galleri
Nyhedsbrev
Indtast dit navn og din e-mail nedenfor, hvis du ønsker at modtage vores nyhedsbrev.

Københavnertræf

Her er du: Forsiden - Medlems- og lokalmøder - Københavnertræf
Bruger
birgit rasmussen
Skrevet: 05-12-2010 09:42:25
Københavnertræf
Kære alle , der var tilstede !
Tak for en dejlig eftermiddag! Det er er svært at komme hele vejen rundt, når vi alle har så meget vi gerne vil dele med hinanden ! Jeg havde valgt den uformelle form , altså bare tale med hinanden uden nogen form for styring.......er godt klar over , at der måske er nogen der brænder inde med noget DE gerne ville dele - specielt når der tales på kryds og tværs !
Måske vi skal strukturere det lidt næste gang ? Vi er jo alle forskellige steder i vores egen proces og taler selvfølgelig ud fra den ! Giv mig gerne feedback hvis I ønsker og har ideer til "næste gang" vi mødes! -- og jeg har masser af gløgg , æbleskiver og kaffe tilbage, da vi havde lidt "kvindefald" ! 14 tilmeldinger og 8 fremmødte ! Håber alle kom godt hjem, kh. Birgit
Delenn
Nyt medlem
Skrevet: 27-08-2012 13:25:09
Hej Birgit,

Hvordan tilmelder man sig de københavnertræf? Jeg bager gerne et eller andet til et møde :)

Vh
Delenn
Skrevet: 30-08-2012 14:23:33
Hej Delenn !
Jeg har trukket mig som kontaktperson i Københavnsområdet og er derfor ikke ansvarlig for "Københavnertræf" p.t. Du kan finde en kontaktperson via Dystoni-bladet og evt. foreslå et arrangement !
Hvis du har lyst, så kunne du foreslå, at I sammen arrangerede noget . Prøv ...................
God fornøjelse ,
kh. Birgit
Delenn
Nyt medlem
Skrevet: 09-09-2012 21:43:20
ok, tak for svar :)
For at besvare dette indlæg skal du være logget ind
Log ind  |  Opret ny bruger
Dansk Dystoniforening  |  Vestergade 105 B  |  8464 Galten  |  Telefon 7178 7991