Galleri
Nyhedsbrev
Indtast dit navn og din e-mail nedenfor, hvis du ønsker at modtage vores nyhedsbrev.

Medlemsmøde

Her er du: Forsiden - Medlems- og lokalmøder - Medlemsmøde
Bruger
Birgit rasmussen
Skrevet: 14-04-2010 22:11:33
Medlemsmøde
I aften den 14.4.10 mødtes vi 3 - blot tre- kvinder til medlemsmøde!!!!
Vi kunne have været mange flere deltagere- og det satser vi på, sker næste gang. Vi havde en hyggelig snak om alle de ting der nu udfordrer os, og stor vidensdeling/erfaringsudveksling om behandling, medicin, o.m.a.... Jeg glæder mig til flere sammenhænge med ligestillede og kan kun opfordre
Jer til at møde op næste gang, der afholdes et arrangement. Tak Mette og Karin for en god aften!
K.h Birgit
Tove Hansen
Skrevet: 15-04-2010 13:51:36
Hej Birgit!
Som nyt medlem har jeg ikke været opmærksom på afholdelse af medlemsmøde. Måske har jeg sovet i timen. Hvor ser man det, hvor ofte afholdes møderne og hvor?
M.V.H.
Tove.
Birgit rasmussen
Skrevet: 15-04-2010 16:51:08
Kære Tove !
Jeg er også ny og vil sige, at det er PRAGTFULDT at møde mennesker man kan dele erfaringer med... Så du må med næste gang- får du medlemsbladet ? ja, det gør du vel ?
I dette kan du læse om arrangementer og så kan du følge med på Dystoniforsiden under punkterne oppe i højre hjørne " Det sker", "Til Kalender" og "Seneste nyt" ! Du er velkommen til at maile til mig Birgitr@Rasmussen.mail.dk
så kan vi evt. tage en snak, hvis du er i tvivl om noget eller bare har brug for en sludder- der kan / er meget at dele , når man får denne her skøre tilstand i kroppen ikk.
K.h. Birgit
Tove Hansen
Skrevet: 15-04-2010 19:40:17
Hej Birgit!
Hvor er det skønt med et friskt svar. Et smil og et godt grin er stadig afgifts fri og det skulle være sundt.
Du hører fra mig.
K.H. Tove.
For at besvare dette indlæg skal du være logget ind
Log ind  |  Opret ny bruger
Dansk Dystoniforening  |  Vestergade 105 B  |  8464 Galten  |  Telefon 7178 7991