Galleri
Nyhedsbrev
Indtast dit navn og din e-mail nedenfor, hvis du ønsker at modtage vores nyhedsbrev.

Månedligt komsammen

Her er du: Forsiden - Børn & unge med dystoni - Månedligt komsammen
Bruger
karina johansen
Skrevet: 11-05-2009 01:10:26
Månedligt komsammen
Hej

Jeg er helt ny til foreningen og ville høre om andre unge med dystoni kunne være interesseret i at mødes. En gang om måneden foreksempel, i et par timer, på en café eller lignende?

Det er ikke ofte man møder andre der fuldt ud forstår hvad man går igennem.

Kunne der være stemning for det. Enten i KBH eller Århus?
Harry Nonboe
Skrevet: 07-07-2009 16:13:09
Hej Karina.

Må jeg bringe dit indlæg her på Dystonidebatten i vores blad DDF NYT? Din ide er jo super.

Venlig hilsen
Harry Nonboe
Karina Johansen
Skrevet: 08-08-2009 00:32:09
Hej Harry

Jamen selvfølgelig. Ser frem til at læse den deri og håber på positiv respons. Skulle der være det, ville jeg være mere end villig til at arrangere sammenkomsterne for det østjyske.
Sisse Falster
Skrevet: 25-10-2009 18:53:45
Hej karina -- Jeg er helt med på ideen. Selv er jeg fra Aalborg.
Har du evt. hørt fra flere?

Venlig hilsen Sisse
Camilla Voltelen
Skrevet: 05-09-2011 11:31:13
Hej alle!
Jeg er meget nysgerrig efter om der er andre unge med blefarospasme...? Kunne være rart at snakke med nogen der lider af det samme som jeg. det er forskelligt hvornår jeg spaser rundt med øjnene. kan have en dag, hvor der ikke er noget og andre dage, hvor det bare er bedst at blive under dynen. Gid jeg kunne udveksle erfaringer med andre!
24+4=28?
Camilla Voltelen
Skrevet: 05-09-2011 11:33:34
Har ikke rigtig mulighed for at mødes, en gang om måneden, men vil gerne have kontakt med andre unge med blefarospasme.

25+16= 41?
For at besvare dette indlæg skal du være logget ind
Log ind  |  Opret ny bruger
Dansk Dystoniforening  |  Vestergade 105 B  |  8464 Galten  |  Telefon 7178 7991